MÜÜGITINGIMUSED

Ecorun OÜ, registrikood 14265819, aadress Vana-Rannamõisa tee 1D/6, 13516, Tallinn (edaspidi Teenuse osutaja) ja klient, kes vormistab E-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi Teenuse kasutaja), sõlmisid käesoleva E-poe Kasutuslepingu (edaspidi Kasutusleping).

  1. E-pood
    1.1. Teenuse osutaja poolt loodud internetipood, mille vahendusel toimub toodete müük Teenuse kasutajale.
  2. Üldsätted
    2.1. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel võlaõigusseadusest, teistest Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning Kasutustingimustes kokkulepitust.
    2.2. Teenuse osutajal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.
    2.3. Teenuse osutajal on õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Teenuse kasutajale.
    2.4. Teenuse kasutajal on õigus Kasutustingimused endale alla laadida või välja printida, millega on tagatud võimalus vastava info salvestamiseks ja taasesitamiseks püsival andmekandjal.
  3. Tooted ja ostu sooritamine
    3.1. Kuvatavad tooted on reeglina laos olemas. Kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu lao või E-poe programmides.
    3.2. Kui toode puudub laost, siis tellimust ei ole võimalik täita. Sel juhul võtab E-poe töötaja kasutajaga ühendust ja pakub välja võimaliku uue tarneaja, toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga või tagastab Teenuse kasutajale raha hiljemalt 30 päeva jooksul.
    3.3. Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning mis võivad erineda tegelikust tootest. Teenuse osutaja annab endast parima, et kuvada võimalikult head ja korrektset tootekirjeldust, kuid vaatamate sellele, e-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
    3.4. E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele kui ka juriidilistele isikutele.
    3.5. Teenuse kasutaja kinnitab, et on vähemalt 15 aastane.
    3.6. Teenuse kasutaja valib välja soovitud tooted ning seejärel kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakttelefon, kontakt e-post, kättetoimetamise aadress, postiindeks ja pangalink) ning tasub toodete eest internetipanga pangalingi vahendusel või arve ülekandega.
    3.7. Teenuse kasutaja kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Teenuse osutaja ei vastuta täitmisel Teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
    3.8. Müük toimub siis, kui Teenuse osutaja on tellimuse kinnitanud ning Teenuse kasutajalt on Teenuse osutajale laekunud tasu  tellimuse eest.
  4. Hinnad ja maksmistingimused
    4.1. Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
    4.2. Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu. Kui E-poes kasutaja esitas ja tasus tellimuse siis kohustub Teenuse osutaja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega.
    4.3. Teenuse osutajal on õigus loobuda tellimuse täitmisest tehnilise vea olemasolul, mille tõttu on E-poes toote hind olnud ekslik.
    4.4. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB Pank, LHV pank ja Nordea Pank), erinevate maksekaartidega (Visa, Mastercard) ja Paypal-iga.
    4.5. Makse tegemine toimub väljaspool Ecorun OÜ e-poe keskkonda Luminor Bank AS-ile kuuluva Luminor E-commerce Gateway vahendusel. Ecorun OÜ e-poel puudub ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardiandmetele.
    4.6. Pärast toote eest tasumist vajutage palun pangas kindlasti nupule „Tagasi kaupmehe juurde”.
  5. Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused
    5.1. Ecorun OÜ müüdavaid tooteid on võimalik tellida Eesti, Läti, Leedu ja Soome, kusjuures Kliendil on võimalik valida erinevate toote kohaletoimetamise viiside vahel (Omniva pakiautomaat, Smartposti pakiautomaat, DPD pakiautomaat, Omniva kuller). Toote kohalejõudmine sõltub Kliendi poolt valitud postiteenusest. Üldjuhul jääb toote tarneaeg alla 3 tööpäeva (Eesti), seejuures max. tarneaeg on 21 tööpäeva ( Soome, Läti, Leedu). Juhul, kui me ei suuda mõnda toodet 21 tööpäevaga tarnida, informeerime Teid sellest koheselt. Vajadusel on Teil siis võimalus tellimus tühistada ja makstud raha tagastatakse Teile hiljemalt 3 tööpäeva jooksul.
    5.2. Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teatega, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta ning hoiutähtaja lõppu. Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse toode tagasi E-poele.
    5.3. Tasuta tarne Eesti pakiautomaati alates 50€ ostust, tasuta kulleri teenus alates 60€ ostust.
    5.4. Ecorun OÜ logistika partner on Pakipoint OÜ. Muude tarne lahenduste tellimiseks võta ühendust info@ecorun.ee
  6. Lepingust taganemine enne Teenuse osutaja poolset lepingu täitmist
    6.1. Kui Teenuse kasutaja soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne Teenuse osutaja poolset täitmist Kasutuslepingust taganeda, siis kohustub Teenuse kasutaja sellest võimalikult kiiresti Teenuse osutajale teatama. Teade tuleb saata Teenuse osutaja e-posti aadressil info@ecorun.ee tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Teenuse kasutaja kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).
    6.2. Kui taganemisavaldus jõuab Teenuse osutajani peale Teenuse osutaja poolset Kasutuslepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt Kasutuslepingu peatükile „Tagastusõigus”.
    6.3. Teenuse osutaja kannab Teenuse kasutajale tasutud summa tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul jooksul alates taganemisavalduse ja tagastatud kauba kättesaamisest.
    6.4. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.
    6.5. Teenuse osutajal on õigus lepingust taganeda või leping üles öelda, juhul kui tellitud kauba varud on ammendunud.
    6.6. Teenuse osutaja informeerib Teenuse kasutajat lepingust taganemisest või selle ülesütlemisest viivitamata kas telefoni, e-kirja või posti teel. Teenuse kasutaja tasutud ettemaksed tagastatakse sellisel juhul Teenuse kasutaja arvelduskontole viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse kättesaamisest.
  7. Tagastusõigus
    7.1. E-poest ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus alates ostetud toote kättesaamisest.
    7.2. Tagastatav toode peab olema puhas, puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata.
    7.3. Toote tagastamiseks tuleb esitada vastav taotlus e-posti aadressile info@ecorun.ee, kus juures toode tuleb tagasi saata Teenuse osutaja aadressile.
    7.4. Tagastamisel tuleb esitada tellimuse number. Juhul, kui Teenuse kasutaja on esitanud tellimuse E-poodi sisse logituna ja loonud korrektsete andmetega kliendikonto, piisab, kui Teenuse kasutaja teatab enda nime, e-posti aadressi ja Tellimuse esitamise aja.
    7.5. Tagastamisel kantakse Teenuse kasutajale raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse ja kauba kättesaamisest.
    7.6. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.
    7.7. Tagastamisega kaasnevad transpordikulud katab Teenuse kasutaja.
  8. Pretensioonide esitamise kord
    8.1. Ecorun OÜ e-pood vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kauba üleandmisest Tarbijale.
    8.2. Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul E-poe poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
    8.3. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
    8.4. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad E-pood ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab E-pood.
    8.5. E-pood ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
    8.6 Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile info@ecorun.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
    8.7. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
    8.9. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
    8.10. Tarbijal on õigus nõuda E-poelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui E-poel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, E-pood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
  9. Privaatsuspoliitika / andmete turvalisus

    Ecorun OÜ on isikuandmete vastutav töötleja (registrikood 14265819) ja e-kiri info@ecorun.ee. Ecorun OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Luminor Bank AS-le ja pakkide kohale toimetamiseks vajalikud isikuandmed Pakipoint OÜ-le.

    9.1 Milliseid isikuandmeid töödeldakse 

    –        nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;

    –        kauba kohaletoimetamise aadress;

    –        pangakonto number;

    –        kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);

    –        klienditoe andmed.

    9.2 Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse 
    • Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.
    • Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks
    • Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.
    • Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi).
    • Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.
    9.3 Õiguslik alus

    Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil, juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).

    9.4 Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse
    • Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks, müügipakkumiste tegemiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks.
    • Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress.
    • Kui veebipoe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks.
    • Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.
    9.5 Turvalisus ja andmetele ligipääs
    • Isikuandmeid hoitakse Veebimajutuse serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele, kes on liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga.
    • Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.
    • Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.
    • Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) isikuandmete töötlemine toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.
    • Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.
    9.6 Isikuandmetega tutvumine ja parandamine

    Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, siis saab tutvuda isikuandmetega klinditoe vahendusel.

    9.7 Nõusoleku tagasivõtmine

    Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel info@ecorun.ee.

    9.8 Säilitamine

    Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks. Kui veebipoes on ost sooritatud ilma kliendikontota, siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat. Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni. Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.

    9.9 Kustutamine

    Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel info@ecorun.ee. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.

    9.10 Ülekandmine

    E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.

    9.11 Vaidluste lahendamine 

    Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel (info@ecorun.ee). Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).

    9.12 Andmekaitse

    Meie e-poe tekstid ja fotod on kaitstud autoriõigustega ning nende omavoliline kopeerimine või printimine on keelatud. Soovist kasutada meie koduleheküljel esitatud tekste, ideid või fotosid, palume teada anda aadressile info@ecorun.ee

    9.13. Kaardiandmed

    Kaardiandmete küsimisel kasutatakse turvalist SSL andmesidet, ja MasterCard SecureCode ning Verified by Visa turvasüsteeme.

    Teenuse osutaja sisestatud kaardi andmeid ei näe. Tehingu tegemiseks suunatakse kaardi valdaja Kaardikeskuse (Pankade Kaardikeskuse AS www.estcard.ee) turvalisesse keskkonda. Maksmise hetkel toimub kaardi valdaja kaardiandmete sisestus kaardi valdaja poolt Kaardikeskuse serveris paiknevasse andmebaasi ning andmeid säilitatakse samuti Kaardikeskuses paiknevas serveris.

  10. Vastutus
    10.1. Teenuse osutajal lasub vastutus kuni toote müügihinna ulatuses.
    10.2. Teenuse kasutaja kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seadusele ja headele tavadele vastavatel eesmärkidel.
    10.3. Teenuse kasutaja vastutab ise kõikide kasutamist eeldavate seadmete tarkvara andmesidesüsteemide muretsemise ja korrashoidmise eest, samuti muude E-poe Teenuse kasutamisest põhjustatud kulutuste eest.
    10.4. Teenuse kasutaja vastutab täielikult Kasutuslepingu seaduse alusel heade tavade vastasest E-poe kasutamisest tingitud kahjude eest nii Teenuse osutajale, teistele Teenuse kasutajatele või kolmandatele isikutele.
  11. Klienditeenindus
    11.1. Klienditeeninduse telefon on +372 56561323 ja e-posti aadress on info@ecorun.ee
    11.2. Klienditeenindus võtab kõnesid vastu tööpäeviti kella 9.00 ja 16.00 vahel (GMT +2).
    E-kirjadele vastame kahe tööpäeva jooksul.
  12. Erimeelsused
    12.1. Erimeelsused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse erimeelsused Tartu Maakohtu Tartu Kohtumajas.
    12.2. Kõigile tarbijatele on avatud Euroopa Liidu elektrooniline keskkond, mille kaudu saab lahendada e-kauplejatega tekkinud kaebusi. Keskkond kannab nime ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) ning avatud on see aadressilhttp://ec.europa.eu/odr.
    12.3 Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu.
    Tarbijavaidluste komisjoni andmed on:
    Aadress: Rahukohtu 2, 10130 Tallinn
    E-post: info@tarbijakaitseamet.ee
    Veebileht: http://www.tarbijakaitseamet.ee
    Telefoninumber: +372 6201707
  13. Kasutamistingimused
    13.1. Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Teenuse kasutajale kohustuslik.
    13.2. Tellimise hetkel vastavas aknas „Nõustun e-poe kasutustingimustega” linnukese märkimisega nõustub Teenuse kasutaja, et on tutvunud Kasutuslepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Kasutuslepingus toodud tingimustega.
  14. Kupongid

14.1 Kuponge jagab e-pood avalike kampaaniate raames või personaalselt.

14.2 Kupongi kehtivusperiood on välja toodud iga kupongi tingimustes.

14.3 Kupongil võib olla tootepõhine fikseeritud soodustus, ostukorvi protsentuaalne soodustus või ostukorvi fikseeritud soodustus.

14.4 Kupongi ei ole võimalik kasutada juba soodushinnaga toodete eest tasumisel ega soodushinnaga tooteid sisaldava ostukorvi eest, kui seda pole eraldi välja toodud kupongi tingimustes.

14.5 Kupongiga saab tasuda toodete eest täies mahus, kui kupongi väärtus on võrdne või suurem kui toodete summa.

14.6 Kupongiga ei ole võimalik tasuda toodete transpordi eest, kui seda pole eraldi välja toodud kupongi tingimustes.

14.7 Kupongi summat ületava osa ning transpordi eest tasub Klient.